Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

11

's-Gravendeel MO11-1

10

0

De middenvelder uit MO-11, Sanne v/d Stel, is deze keer pupil van de week. Sanne is elf jaar in zit in groep acht van De Schelf. Haar favoriete club is Feyenoord, hoe kan het ook anders als je vader oud eerste elftalspeler Jeroen v/d Stel is, maar haar favoriete speler is Cristiano Ronaldo. Wanneer Sanne niet aan het voetballen is tennist ze graag of zit ze achter de computer te gamen. Sanne lust graag patat, en ze kijkt heel graag naar Wie Is De Mol. Wij wensen Sanne veel plezier toe als Pupil Van De Week.