Opzeg informatie

Opzeggen lidmaatschap

Als je het lidmaatschap van de v.v. ’s-Gravendeel wilt beëindigen dient dit uiterlijk 31 mei schriftelijk opgezegd te worden bij de secretaris. Dit kan per e-mail: [email protected] of via het formulier op de website.

Om het lidmaatschap te beëindigen en voor het aanvragen van een overschrijving moet aan de contributieverplichting en eventuele andere financiële verplichtingen voldaan zijn. Ook zullen zaken die door de vereniging ter beschikking gesteld zijn, ingeleverd moeten zijn.

Een lidmaatschap is gebonden aan het voetbalseizoen, welk loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Over het gehele seizoen is contributie verschuldigd,

Overschrijvingen
Voor overschrijving naar een andere vereniging geldt dat de overschrijving uiterlijk 15 juni in het bezit moet zijn van de KNVB. Houd er daarom rekening mee dat je op tijd bent met het laten ondertekenen van je overschrijfformulier

Ook voor overschrijvingen geldt dat je aan de contributieverplichtingen moet hebben voldaan. Op de site van de KNVB (www.knvb.nl) kun je meer informatie vinden over overschrijvingen.

Bij een tussentijdse overschrijving (met toestemming van de KNVB) naar een andere vereniging zal gedeeltelijke contributie verschuldigd zijn. Bij een verhuizing zal de penningmeester bepalen of er tussentijds opgezegd kan worden (wordt gekeken naar de afstand tussen het nieuwe woonadres en het sportcomplex). In beide gevallen bepaalt de penningmeester de te betalen contributie.

Vragen?

Heb je vragen over je lidmaatschap of gerelateerde zaken? Neem hierover contact op met de secretaris [email protected]. Voor vragen over contributie neem hierover contact op met de penningmeester [email protected]

Opzeggen van het lidmaatschap
dit formulier is op de website te vinden onder:
Opzegformulier lidmaatschap

Wijzigingsformulier:

Wijzigingsformulier lidmaatschap

Opzeggingen via leiders, trainers of anders worden niet geaccepteerd

25-09-2022