Lid worden?

Wil jij ook gaan voetballen?

Als je lid wilt worden van de voetbalvereniging ’s-Gravendeel dan ben je natuurlijk van harte welkom.

De trainingen voor de jeugd tot en met 13 jaar zijn op maandag – en woensdagavond en beginnen vanaf 18.15 uur.
De trainingen voor de jeugd vanaf 13 jaar zijn op dinsdag – en donderdagavond en beginnen vanaf 18.30 uur.

Wil je eens meetrainen?

Je kunt altijd 2 of 3 keer gewoon meetrainen. Als je door de hoofdpoort komt en langs het hoofdveld op loopt is de eerste witte deur rechts de deur naar de jeugdkamer. Daar is altijd wel iemand aanwezig om je te helpen de trainer te vinden van het team wat bij jouw leeftijd past.

Het is natuurlijk handig als je van iemand voetbalschoenen kan lenen maar misschien zijn er nog wel een paar in bruikleen via de vereniging

Lid worden?

Als je lid wilt worden moet er een lidmaatschapsformulier worden ingevuld met daarbij een pasfoto en een kopie van een legitimatiebewijs van een van je ouders/verzorgers.

Download: Inschrijfformulier
Download:  Vrijwilligersformulier

Contributie

Wat is de contributie? Kijk hiervoor onder clubinformatie > ledenadministratie > contributiegegevens

Je kunt dan aan alle verenigingsactiviteiten mee doen, zoals 2 keer per week trainen, op zaterdag een wedstrijd spelen en nog veel meer leuke dingen doen zoals voetbalkamp, clinics en technische trainingen.

Kleding

Ieder nieuw lid schaft een shirt aan . Voor dit shirt betaal je een borg en als je eruit groeit, kan je dit weer wisselen voor een groter shirt. Deze shirt uitgifte is in het winkeltje achter in de kantine.

Een trainingspak voor de wedstrijden, broekje en kousen zijn in het winkeltje te koop.

Indeling:

Plezier is het belangrijkste bij het voetballen en misschien wil je wel bij je klasgenoten voetballen.

Maar natuurlijk wordt er ook gekeken naar het aantal spelers per team en naar wie het beste met elkaar kunnen spelen. Zodra je lid bent hoor je in welk team je bent ingedeeld en bij de trainer of leider van het team kan je altijd je vragen kwijt.

Wel trainen maar geen wedstrijden: ( dit is voor lid worden tijdens het seizoen)

In de JO8, JO9 en JO11 hebben we minimaal 8 a 9 kinderen nodig om een elftal te kunnen vormen, Het zou dus zo kunnen zijn wanneer je lid wordt dat je wel kan trainen maar nog niet aan wedstrijden kan deel nemen.

Voor de 5 en 6 jarigen bekijken we per aangemeld lid wat het beste is, de mogelijkheden zijn JO7 welke 4 tegen 4 gaat spelen in de Hoekse Waard, of in de JO8 welke in de KNVB competitie JO8 gaat spelen.

Voor oudere kinderen gaan wij kijken hoe wij ze in het lopende seizoen in kunnen passen in de elftallen, Wij proberen alles in goed overleg te doen!

Daarom bent u altijd van harte welkom in de commissie kamer met uw vragen en dan zullen wij proberen uw vraag te beantwoorden.

Op maandag en woensdag is er altijd iemand aanwezig in de commissie kamer. Heb je zin kom langs en neem eventueel je vader of moeder mee.

Heb je vragen?
Dat kan via: [email protected]