Vrienden van

Stichting Vrienden Van  ’s-Gravendeel

Vrienden & Vriendinnen van  VV ’s-Gravendeel

Een blik in de kantine zegt eigenlijk genoeg, wat een fraaie meubelen staan er sinds circa 3 jaar. Gelukkig krijgen we veel complimenten.

Maar vraagt iemand zich eigenlijk wel eens af hoe die meubelen  er zijn gekomen, of wie die betaald heeft.

Ik denk dat weinigen weten dat het geld bij elkaar is gespaard door De Vrienden (en Vriendinnen)  van VV ’s-Gravendeel.

Dit groepje telt momenteel ruim 20 personen en maakt het mogelijk dat naast de inkomsten uit contributie, sponsoring, e.d., welke volledig worden
aangewend voor de dagelijkse exploitatie, er eveneens geld beschikbaar is voor verfraaiing en opknappen van de kantine of andere algemene (zeer belangrijke) doeleinden.

We hebben met een aantal lokale ondernemers uit de regio kortingsbonnen gerealiseerd om iets terug te geven voor de bijdrage van onze Vrienden

Totaal kan de korting oplopen tot circa € 200,- en het is niet uitgesloten dat meer leveranciers hieraan gaan deelnemen.

Voorbeelden van deelnemende bedrijven zijn:

• Vakgarage Moreel                 € 5, - op een wasbeurt
  • Binnenmaas Verhuur             10% korting op het complete verhuurprogramma
  • RIS Strijen                               10% korting op het spuiten van meubelen en/of keukenkastjes

Het zal duidelijk zijn dat we veel meer Vrienden zoeken die de club een warm hart toedragen en jaarlijks € 50,-- of meer bijdragen; uiteraard is dit eveneens mogelijk voor niet-leden en ook kunnen complete teams inschrijven.

Klik hier om je aan te melden!!