Opzegformulier lidmaatschap

Opzegging lidmaatschap

Dit formulier kan uitsluitend gebruik worden voor opzegging van het lidmaatschap van de v.v. 's-Gravendeel. Zie voor toelichting "Opzeg informatie".

Voor wijzigigen van gegevens gebruik het formulier "mutatieformulier lidmaatschap"

Wanneer het nummer niet bekend is, dan niets invullen.

Wanneer emailadres wordt ingevuld, krijgt u een kopie van het formulier toegezonden

Graag willen wij weten waarom je, je lidmaatschap wil opzeggen. Wellicht zitten er voor ons verbeterpunten in. Eventueel willen wij graag met je ingesprek gaan om dit bij jou en/of andere leden in de toekomst te verbeteren/voorkomen.

Meerdere antwoorden zijn mogelijk.

De opzegging gaat in op 30 juni 2024

Ik ben mij er van bewust, dat bij tussentijdse opzegging van het lidmaatschap, er tot einde van het seizoen contributie betaald moet worden. De contributie zal of automatisch geïncasseerd worden, of bij toezending van een acceptgirokaart per omgaande voldaan worden.

Ook zal ik per omgaande alle verenigings spullen teruggeven die ik in mijn bezit heb.

* = verplicht