Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

9

5

0

De eerste pupil van de week dit seizoen is de 9-jarige Xem de Heer. Xem is de rechtermiddenvelder in de JO-10. Hij zit in groep 6 van OBS de Schelf.
Zijn favoriete club is Paris Saint Germain, en zijn favoriete speler is Cristiano Ronaldo die bij Al Nassr in  Saoedie-Arabie speelt. Op de vraag wat hij naast het voetballen ook leuk vindt, is gamen. Het liefste eet Xem de Kipnuggets van de McDonald's. En als hij niet aan het voetballen of gamen is kijkt hij alles van YouTube. Wij wensen Xem veel plezier toe als Pupil Van De Week.