's-Gravendeel JO11-1 - Binnenmaas E1

Hoeksche Waard Bokaal E1

11 april 2011 19:00

ramik

Vandaag stond de wedstrijd tegen Binnenmaas E1 op het programma. Een echte streekderby en altijd spannend.
En we begonnen weer, zo als zo vaak de laatste tijd, even niet opletten en Binnenmaas stond weer met 0-1 voor.
Maar toen waren we dan ook echt wakker, we speelden heel goed samen en het regende weer kansen. Maar, en dat is bijna ook normaal, ze gingen er niet in.
Het werd zelfs 0-2. Echter voor dat dit doelpunt achter de keeper belande had de scheidsrechter al twee keer moeten fluiten voor  twee overtredingen die aan het doelpunt vooraf gingen En in overleg met de leider van Binnenmaas werd besloten het doelpunt alsnog af te keuren. (zeer sportief gebaar).
Ruststand dus 0-1.
Gelukking viel al vrij snel na de rust de 1-1 door een mooi doelpunt van Lars.
Het werd echt een spannende pot met over en weer kansen. En het aanwezige publiek beleefde weer menig spannend moment. (Was te horen)
Nadat Binnenmaas de score op 1-2 bracht was het Ayhan die de bal nu eindelijk IN het doel liet belanden 2-2.
Na nog een een schot op de paal en een recht op de keeper moesten we toch genoegen nemen met een 2-2 stand.
Gezien de kansen hadden we moeten winnen maar juliie hebben een geweldige wedstrijd gespeeld die tot het einde aan toe heel erg leuk was om naar te kijken.
We hebben de penaltyreeks gewonnen waardoor de Hoeksche waard bokaal voor ons eindigde met een derde plaats. Er zat meer in maar we hebben in ieder geval  2x laten zien dat we goed kunnen voetballen. Volgend jaar zal het zeker beter gaan, de doelen zijn dan twee keer zo groot dus al die ballen die nu op de lat en de paal gaan zitten er dan tenminste in.