SHO E2 - 's-Gravendeel JO11-1

SHO E2

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 12

30 oktober 2010 8:45

Vanmorgen moesten we al vroeg uit bed. Maar complimenten ,iedereen was op tijd en om 8.00 uur konden we vertrekken naar Oud-Beijerland.
We waren vol goede moed en Robbert (vader Giovanni) zei dat hij een goed gevoel over deze wedstrijd had.
Toen we aankwamen trokken we onze schoenen aan en begonnen we aan de warming-up.
De eerste 10 minuten van de wedstrijd ging het gelijk op en in de 7e minuur was er een goede voorzet van Ayhan maar helaas Lars kon de bal niet achter de keeper krijgen.
In de 13e minuut wisten Glaucio en Inge de bal goed uit ons doel te houden.
Vlak daarna werd het toch 1-0 voor SHO.
We kregen nog kansen, voorzet Koen maar de bal van Stan belande  jammer genoeg tegen de paal , en een schot van Ayhan wat door een speler van de doellijn werd gehaald.
De ruststand was dan ook 1-0.
De tweede helft ging het weer net als in de vorige wedstrijden, het lukte ons niet om druk te zetten en SHO wist nog in de 30e minuut 2-0 te scoren.
In de 40e minuut was het weer raak een hoop verwarring in het doelgebied waar SHO van wist te profiteren en de 3-0 lag achter de keeper.
Inmiddels was onze keeper geblesseerd en de motivatie bij iedereen toch een stuk verdwenen, hiervan maakte SHO dankbaar gebruik en scoorde 4-0 in de 45 minuut.
Toen was het echt over. Iedereen was diep teleurgesteld dat het weer niet mocht lukken. Jongens je best blijven doen, we voetballen goed nu moeten we alleen nog winnen. We hopen dat het gevoel van Robbert volgende keer uit mag komen