Flakkee E1 - 's-Gravendeel JO11-1

Flakkee E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 12

25 september 2010 11:00

Nadat we eerst allemaal op de foto waren gegaan (was een serieus iets aan de gezichten te zien) en na een lekker bakkie koffie gingen we op weg naar Middelharnis.
Daar gauw onze voetbalschoenen aan en naar de warming up.
We hadden een vrouwelijke scheidsrechter die precies op tijd begon aan de wedstrijd.
De eerste 10 minuten ging de wedstrijd gelijk op en kregen we om de beurt wat kleine kansjes. Middelharnis was wat in het voordeel want zij speelden voor de wind en die stond er voldoende. Zij wisten dan ook in de 11e minuut op voorsprong te komen.
In de 15e minuut kreeg Lars nog een goeie kans die net over het doel vloog.
Net toen het ging regenen blies de scheidsrechter voor de rust.
(kwam dat lekker uit)
Na de rust hadden wij het voordeel van de wind en dat was goed te merken.
Er werden diverse goede kansen gecreëerd maar de bal wilde niet achter de keeper het doel in.
In de 35e minuut schoot Inge de bal geholpen door de wind heel ver het veld in Lars  kon hem goed aannemen en naar Ayhan spelen die nam hem op de pantoffel en scoorde ons 1e doelpunt.
Weer kregen we diverse goeie kansen maar het scoren wilde maar niet lukken.
En ook Middelharnis wist niet meer te scoren.
De eindstand was dus 1-1.
Jammer jongens zeker de tweede helft kregen we kansen genoeg maar om te winnen moet de bal ook nog in het doel.
We gaan wel steeds beter samenwerken en overspelen, als we nu ook nog gaan scoren moeten we toch zeker ook wedstrijden gaan winnen.