's-Gravendeel JO11-1 - NSVV E2

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 21

16 april 2011 9:30

Onbekend

Vandaag alweer onze laatste wedstrijd van dit seizoen. We moesten tegen Numansdorp en we hadden er allemaal zin in.
Zoals altijd moesten we eerst wakker worden want binnen 1 minuut keken we al tegen een achterstand aan 0-1.
Vanaf dat moment waren de kansen weer voor ons en speelden we weer een leuk potje voetbal.
Door goed overspel van Lars wist Ayhan de bal achter de de keeper te koppen 1-1.
Na een goede voorzet van Ayhan wist Rens ons voor rust op 2-1 te brengen.
Het eerste doelpunt na rust was voor Numansdorp 2-2. En zij wisten ook de 2-3 te scoren nadat wij de kansen weer lieten liggen.
Gelukkig wist Ayhan met een prachtige zeilbal de stand op 3-3 te brengen. Maar meer wisten we er niet te maken en Numansdorp gelukkig ook niet.
Helaas onze laatste competitiewedstrijd hadden we graag winnend afgesloten maar ook vandaag speelden we een goede wedstrijd maar benutten we onze kansen niet.