Barendrecht E4 - 's-Gravendeel JO11-1

Barendrecht E4

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 21

26 maart 2011 10:00

Vandaag stond de wedstrijd tegen Barendrecht E4 op het programma.
Op papier zag het er voor ons niet best uit. Zij zijn namelijk de koploper en wij staan onderaan.
Van de voren had onze trainer Ronald zijn huiswerk al gedaan omdat Barendrecht  in de vorige wedstrijd tegen ons niet eerlijk had gespeeld. (1 speler van de E1 en 1 speler van de E2) Maar vandaag leek alles te kloppen want Barendrecht dacht dat ze ons met de echte E4 wel konden kloppen.
Nou niet dus, we waren amper aan de wedstrijd begonnen en de eerste uitbrak van Lars eindigde al achter de keeper van Barendrecht 0-1.
Daarop volgde nog enkele goede kansen maar helaas het volgende doelpunt viel voor Barendrecht 1-1.
Maar  wat werd er goed gevoetbald. Ayhan bovenkant paal  Rens met een poging die net naast ging.
En toen opeens Barendrecht 2-1. Maar inplaats van hangende koppies werd er deze keer verder gevoetbald en keihard gewerkt.
Na mooi samenspel gaf Rens een prima voorzet aan Glaucio die de bal achter de Barendrechtse keeper wist te tikken 2-2. Prima werk jongens.
En na nog een wereldgoal van Ahyan werd het 2-3 .
De scheidsrechter vond midden in een aanval van ons dat het nu maar rust moest zijn.
Dus gingen we met een 2-3 voorsprong de rust in.
De tweede helft begon een beetje twijfelend en Barendrecht kreeg dan ook enkele kansen maar onze verdediging stond zijn mannetje(vrouwtje) en dit leidde niet tot doelpunten.
Rens deed nog een goede poging die maar net door de Barendrechtse keeper kon worden gekeerd.
De trainers van Barendrecht probeerden hun team naar grote hoogte te schreeuwen maar ook ons publiek liet van zich horen.
Na weer een aanval van Barendrecht die in eerste instantie door Inge werd afgeslagen  werd toch de gelijkmaker gescoord 3-3.
Maar we hadden aan de overwinning geroken en weer gingen we in de aanval.
Een prima hoekschop van Lars werd door Giovanni in  de goal gekopt 3-4.
Ronald maakte zelfs een vreugdedansje. Zou het dan toch lukken.
Terwijl Cor de scheidsrechter maar steeds probeerde te vertellen dat het tijd was ging Barendrecht met het hele team in de aanval en hield het publiek angsvallig de billen bij elkaar.
Toen na 5 minuten extra tijd Barendrecht zag dat een gelijkspel er niet in zat werd er toch maar afgefloten. We hadden gewonnen. Klasse jongens goed samen- en overgespeeld en je ziet de aanhouder wint. Blijven voetballen met elkaar en zie het resultaat is ernaar. We hebben Barendrecht een onverwacht poepie laten ruiken.