SHO E1 - 's-Gravendeel JO11-1

SHO E1

Hoeksche Waard Bokaal E1

28 maart 2011 19:00

Vanavond stond de wedstrijd tegen SHO E1 op het programma. We wisten dat het een zware pot zou worden. Maar gezien het resultaat van afgelopen zaterdag hoopten we op een leuke wedstrijd.
Helaas was het al snel 1-0. Toch kregen we een paar leuke kansen prima poging van Ayhan die net miste, goeie voorzet van Rens die door Lars over het doel geschoten werd.
Ook na de 2-0 waren er weer diverse kansen die niet werden benut.
Voor de rust wist SHO zelfs nog 2 keer te scoren wat de ruststand op 4-0 bracht.
(en dat hadden er nog meer kunnen zijn. Goed gekeept Inge)
Na rust wisten we onszelf te herpakken en probeerden we nog een paar keer te scoren.
Wat ons niet lukte lukte SHO echter nog wel 2 keer. (waarvan 1x  in de tijd die de scheidsrechter te lang liet doorspelen). Eindstand dus 6-0. Wat gezien de het feit dat wij normaal tegen SHO E3 spelen en nu tegen SHO E1 best een goede uitslag is. Jongens ze waren beter maar zeker in de tweede helft hebben jullie het ze knap lastig gemaakt.