's-Gravendeel JO11-1 - Binnenmaas E1

Binnenmaas E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 21

12 maart 2011 9:30

Vandaag stond de wedstrijd tegen Binnenmaas E1 op het programma.
Altijd spannend want beide ploegen zijn normaal gesproken aan elkaar gewaagd.
We moesten Rens missen ( moest meedoen met de D3) en Marijn (moest met de D1 meedoen ) maar gelukkig kwam Luuk Remijn ons ondersteunen.
Voordat we doorhadden dat de wedstrijd was begonnen lag de bal al achter Inge in het net 0-1. Die gelukkig daarna gelijk wakker was.
Maar in plaats van hangende koppies kregen we een ontzettend aanvallend team te zien.
We speelden goed over en zetten Binnenmaas behoorlijk onder druk.
De inzet werd beloond, na een prima voorzet van Glaucio scoorde Ayhan de 1-1.
Daarna kregen we nog een paar dotte van kansen en vlak voor rust gaf Ayhan een prima voorzet aan Glaucio die tekende voor de 2-1.
Met een 2-1 aan de rust beginnen was een prettig idee.
Binnenmaas had duidelijk een preek gehad in de rust want na rust speelden ze een heel ander spelletje en scoorde dan ook de 2-2 en de 2-3.
Maar gelukkig wist Lars na een goede voorzet van Ayhan ons weer langszij te brengen.
En toen waren we moe en lukte het ons niet meer en wist Binnenmaas de 3-4 en 3-5 te scoren.
Jongens we hebben 3 doelpunten gemaakt en Binnenmaas 5 maar wat waren die doelpunten van ons mooi. Goed samenwerken leidt tot schitterende goals en het is jammer dat het er niet meer waren.
Een pluim voor Giovanni die een ware plaag was voor de aanval van Binnenmaas en een bedankje voor Luuk die vandaag met ons mee wilde spelen en waaraan je niet kon zien dat hij al een wedstrijd achter de kiezen had. (wat een snelheid)
Jongens we hebben een leuke pot voetbal gezien en dat is ook belangrijk.