Wijzigingsformulier lidmaatschap

Mutatieformulier lidmaatschap

Wanneer je gegevens niet meer correct zijn vul dan het onderstaande formulier volledig en correct in. Je begint eerst met de gegevens zoals zij bij de club bekend zijn. Dit formulier kan NIET gebruikt worden voor overschrijving naar een andere vereniging, daar moet je voor naar wedstrijdzaken komen. Hier moet een overschrijvingsformulier voor ingevuld worden.

Dit formulier kan niet gebruikt worden opzegging van het lidmaatschap, hier moet het formulier opzegging lidmaatschap voor ingevuld worden.

indien bekend

Wanneer e-mailadres wordt ingevuld, krijgt u een kopie van het formulier toegestuurd.

Mijn gegevens zijn niet meer correct of ik ben verhuisd, vermeldt onderstaand de nieuwe gegevens

Bij toezending acceptgirokaart is een toeslag van EUR. 3,20. Automatische incasso kan pas ingaan bij de volgende inning,

Wijziging lidmaatschap

* = verplicht